»

مطالب ویژه

تابع "حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا" 

قم بإنهاء سياسة الإعلان، ولا تفسد عالمك وحياتك إلى الأبد

پیرو "حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا" از سیاست اعلام کناره گیری کنید و بیش از پیش دنیا و آخرت خود را خراب نکنید۔     

سلام علیکم؛ مورخہ 5جولائی 2017 کے شمارے  کے صفحہ نمبر 6 پر آپ کے اداریے کے بغل میں کسی سمیع اللہ ملک۔۔۔لندن نامی شخص کا "مسلم دنیا میں بحران در بحران! وحدت پارہ پارہ" کے زیر عنوان مراسلہ نظر سے گذرا۔ اسے آپ کا حسن انتخاب  یا مسلکی تعصب کہوں کہ جس نے مراسلے نگار کے بہتان اور کذب بیانی سے چشم پوشی کرانے پر آپ کو مجبور کیا اور آپ نے ایسے مضمون کیلئے مخصوص جگہ فراہم کی ہے۔کنہی آپ اس سعودیہ کے مبلغ"علی الربیعی"کی پیروی میں سرگرم عمل تو نہیں ہوئے ہیں کہ جس نے حال ہی میں اپنے ٹیوٹر کے ذریعہ مسلمان خطیبوں اور مبلغوں سے اپیل کی کہ یہودی اور نصرانیوں کے خلاف تبلیغ کو فی الحال روک دیں اور اپنی تبلیغ کو شیعوں کے خلاف خاص کر" مجوسی"حکومت ایران کے خلاف معطوف کریں اور اکثر عرب ٹیوٹ اکاونٹ ہولڈروں نے اسے سعودیہ اور اسرائيل کے درمیان حالات معمول پر لانے کی کوشش قرار دیتے ہوئے "الربیعی" کے ٹیوٹ کی بھر پور مذمت کی۔یا یہ کہ جون میں چھپے سعودی جرنلسٹ"مساعد العصیمی"کے مراسلے کی تقلید ہے کہ جس نے سوال اٹھایا تھا کہ کیا اثرو رسوخ ،فتنہ اور نفرت پیدا کرنے میں "اسرائيل" ہمارے ملک کے لئے سب سے بڑا خطرہ ہے یا ایران  ؟  اسرائيل نوازی کا حق ادا کیا جا رہا ہے۔

"حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا" کے پیش نظر آپ سیاست سے اپنی علیحدگی کا اعلان کریں اور مزید اپنی دنیا و آخر ت خراب نہ کریں۔

ایک بار پھر  آپ کو معاویہ سیاست چھوڑنے اور تقوی شعار سیاست در پیش رکھنے کی صلاح دیتا ہوں ایسا نہ ہو کہ میں مجبور ہو کر واپس کشمیر لوٹ آؤں اور آپ کو صدارت سے عزل کرکے انجمن شرعی شیعیان جموں و کشمیر کی شرعی ضوابط کے تحت تطہیر کا کام ہاتھ میں لوں۔
1 
این سایت متعلق است به 
قدرت گرفته از سایت ساز سحر